När man inte kan sova...

Röker du?: Nej

Snusar du?: Nej

Dricker du?: Händer

Är du snål?: Hehe, kanske lite...

Är du en egoist?: Om saker jag är rädd om, ja..

Är du snäll?: Oftast

Är du falsk?: Nej och hoppas inte andra tycker det heller

Är du blyg?: Joo... Hatar det...

Är du lycklig?: Kan jag inte påstå...

Vad är du rädd för?: Allt för mycket

Skolkar du?: Brukar aldrig hända

Äter du frukost?: Sometimes

Hur lång är du?: 169cm kanske?

Hur mycket väger du?: 52,9kg när jag vägde mig för typ två veckor sedan

Är du nöjd med dig själv?: Inte just nu i alla fall

Har du färgat hår?: Japp, men en  hel del utväxt, ganska samma färg dock.

Tatuerad?: Nej, men vill haaaa....

Är du oskuld?: hahaha -.-

Har du pussat någon av samma kön?: Joo

Kramar eller pussar?: Från rätt person är båda lika bra!

Skulle du kunna dejta en 24 åring?: Nej

Är muskler på killar viktigt?: Viktigt kan jag inte påstå, men det är inte helt fel heller

Hur ser din drömkille ut?: Bryr mig inte om utseendet

Vem pussade du senast?: Mattias

Vem kramade du senast?: Någon underbar vän, fått för många kramar senaste veckan...

Vem gillar du?: Mattias.....

Är du kär?: Mer än du anar.

Vilken är din favoritfärg?: Bra fråga

Vad pluggar/jobbar du med? Går Teknikprogramet på Balderskolan

När grät du senast?: Idag

Vad ber du din mamma köpa i en mataffär?: Tranbärsdricka just nu, annars godis

Vilken frukt tycker du om?: För många för att ränka upp

Vad är det bästa med sommar?: Värme, lätta kläder, lov, sol, bada, mer tid, allt typ...

Vem kan du prata om allt med?: Julia, Linnea, Angelina, Mattias, Maja

Hur ofta tränar du?: Skolidrott 2ggr i veckan, specialidrott 1 ridning + 1 fys, sen rider jag några gånger i veckan på fritiden också.

Gillar du att träna?: Ibland

Går du på gympa lektionerna?: Japp

Vad är din högsta önskan just nu?: Att få vara med världens finaste...

Vad vill du bli när du blir stor?: Bra fråga

Vad kan du inte leva utan?: Redan förlorat två senaste månaderna, men mina närmsta vänner och min familj...

Tv eller data?: Datorn, ser typ aldrig på tv

Vad var dagens lycka?: Skriva med han....

Vad var dagens räddning?: Middagen... TACOS!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta lite om Wendy :)

2012-11-13 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0