Måndag, ny vecka, nya tag

Började dagen med specialidrott där jag red Stella som gick riktigt bra! Vi hoppade 5 ½:an och det fanns inga större problem än min hand och skänkel. Gick mycket bättre än sist jag red henne, vilket kändes bra! En häst jag kan tänka mig rida lite oftare.

Sen var det vanliga skolan som gällde, drygt som vanligt... Men dagen gick förvänandesvärt riktigt fort som tur var. Så jag och Matilda gick till ICA där vi köpa choklad sen åkte vi hem och bakade kakor. Ett försök på subwaykakor... Vart något liknande men inte alls som subbans kakor, men de duger ändå!

Nu ska jag ta och göra bort lite plugg så jag kanske kan lägga mig lite tidigare än vanligt. Sjuuuukt sugen på att sova just nu känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0