Inget att klaga över

Lurarna i öronen på högsta volym, låter tankarna flöda genom huvdet. Kvällens film var toppenbra, sällskapet gjorde ju inte saken värre precis. Kan ju direkt säga att vi umgås allt för sällan, hon är som en syster för mig, har alltid varit, går alltid att prata om vad som helst, så som det ska va. Ska alldeles strax ta och krypa ner under täcket och sova några timmar innan jag ska upp igen. Moa hämtar mig runt tio på förmiddagen då det är dags för Wendy hårboll att bli nakenfis och har lovat att hjälpa till med det, men ska inte klaga då det verkligen är roligt att raka hästar plus att den där hästen har en sånn underbar personlighet som man inte kan stå emot, man blir helt enkelt bara glad av att vara runt henne.

Men nu säger jag godnatt och bjuder på en bild på min fina ängel...


- You will always be my favorite, whatever happens

Kommentarer
Postat av: Klara

hönger inte riktigt med, springer nessa på dom evigt gröna ängarna? Varför..? :(

2012-11-18 @ 14:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0