I'm so glad that I found you.

Inte uppdaterat på hela helgen, klickat upp ett nytt inlägg varje dag men aldrig känt att jag har något vettigt att skriva. Haft besök av världens bästa Julia i helgen och det har verkligen varit super. Finns inget att klaga över! Har även haft W fredag → söndag, ridit två av dagarna. Fredags var vi upp på ridhuset och trimmade dressyr vilket gick riktigt bra, märks att hon blir starkare och starkare för varje dag, för nu börjar hon verkligen komma ikapp med vänstergaloppen! Sen idag märkte jag att hon ömmade i ryggen så vi tog det bara lugnt och joggade lite på banan och skrittade fram och av ute efter vägen. Red kanske en halvtimma.

Nu har jag sällskap av min underbara vän Linnea som jag till och med ska få tillbringa natten med. Specialidrott imorgon på morgon, alltid lika spännande att få veta vad vi ska göra. Men nu får ni sova gott och hoppas ni får en bra vecka.


- Jag och W idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0