Hemma med ett leende på läpparna!

Vaknade vid nio, åt frukost packade och sedan åkte jag och mamma iväg till stallet. Packade allting där och gjorde iordning hästen och sedan rullade vi mot ridhuset där vi red ett superroligt ridpass! Hon var härligt framme i handen redan från början, lite till och från i bjudningen men trampade ändå på riktigt bra. Jag la upp tempot en aning då jag har tendensen till att rida lite för sakta, hehe... Men hon fick en riktigt härlig och fluffig trav. Höger galoppen var en dröm, dock kom jag åt henne lite för bra så hon blev lite sur och slog bakut några gånger hehe. Vänster galopp var dock inte en dröm men där emot bättre än för en vecka sedan. Men har inget att klaga på då hon är så pass lite riden. Fina Wendy!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0