Fredag 2 November 2012

Började dagen med att vakna upp hos älsklingen. Låg kvar rätt länge men klockan elva skyndade jag mig iväg till stan för provning av linser. Jag måste vara den sämsta någonsin på att stoppa in liserna i ögonen haha, det tog typ 30-40min att få in båda... Ska alldeles strax börja göra mig klar för att sedan fara tillbaka till Mattias och äta middag med några från hans släckt. Blir säkert mysigt.

Ska dock sova hemma ikväll då det blir tidig morgon imorgon då det först är dressyrprogramsträning klockan 9:00 och efter det klockan 13:00 är det klubbdressyr. Sen blir jag kvar på stallet resten av kvällen för att vi har halloweenkväll för småbarnen, blir kuligt. Men vi hörs imorgon eller något!

Kommentarer
Postat av: saga

tror jag är sämre på sätta in linser, hade vita igår och för det första fick en kompis sätta in dom för jag klarade de inte själv och för det andra tog det huuuur länge som helst för jag blinkade hela tiden, haha ;)

Svar: haha, det är verkligen inte det lättaste:$
Tove Söderström

2012-11-03 @ 16:08:08
URL: http://nattstad.se/sagafrohm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0