Flyger iväg som ett pappersflygplan...

"Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet" spelas just nu i hörlurarna, hjärtat slår några extra slag och värmen sprids genom kroppen. Precis samma känsla som när jag ser han, varför beter han sig som han gör... Han lovade ju... Kärlek kan verkligen göra så otroligt ont.

Sitter på skolan, funderar lite på livet och funderar hur det kan vara så lätt och leva men samtidigt som det är så himla svårt. Går igenom en massa otroligt jobbiga saker, många tårar rinner men jag står fortfarande på mina ben, hur är det möjligt? Hade gärna spolat tillbaka tiden till augusti då jag hade världens finaste ponny och även den mest underbara pojkvännen jag någonsin mött och inget kändes som att vi skulle sluta där vi hamnade idag, men tyvärr så blev det så...

Dagen har börjat med specialidrott och det var uppsutten löshoppning som stod på schemat. Jag och Linnéa hade Max och det gick faktiskt riktigt bra, förutom att han var lite seg och då blev det svårare att hålla balansen, men fyra studs klarade vi galant utan tyglar! Efter skolan sticker jag till stan, ska kika på lite julklappar både till mig och andra nära och kära. Efter det tror jag att jag ska ta tag i mitt rum... Det börjar vara hög tid för det just nu, skäms till och med för typ första gången i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Philippa

Hej! Nu har jag första frågestunden på min blogg, kika gärna in och ställ några frågor, please :)

Direkt länk: http://fourfux.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

Tack på förhand!

2012-11-19 @ 16:08:41
URL: http://fourfux.blogg.se
Postat av: elin

Om till och med du skämms för ditt rum kan det inte vara annat än kaos... ♥

Svar: haha elin, det är mer kaos än vanligt....♥
Tove Söderström

2012-11-19 @ 18:52:19
URL: http://elinneriksson.blogg.se
Postat av: wilma

Har mött han många gånger förra veckan och i veckan...Han ser verkligen inte okej ut,han ser så himla nere och ensam...
Tror att han fattar att han nog inte skulle ha förlorat dig!

2012-11-19 @ 18:57:49
Postat av: elin

Vet inte hur det ens går till, men okej Tove, duktig... ♥

2012-11-19 @ 22:06:20
URL: http://elinneriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0