Evokes memories

Ser på tv med mamma och pappa, vi tittar på programet Allt för Sverige och säger till mamma att: "Den där hästen ser ut som Rist och Miranda" Vilket det visade sig att det var också. Miranda var i stort sätt min första riktiga sköthäst som jag red ca. en gång i veckan. Om man ska räkna från start till stopp så red jag henne i ca. 6år. Idag är Miranda hela 29år, helt otroligt. Det är garranterat en ponny jag sent kommer glömma, så sjukt många minnen från denna ponny, så mycket som hon har lärt mig!


- Bild från när jag hälsade på henne i somras.

När jag hälsade på henne trodde jag att hon skulle vara lite mer "seg och gammal". Men hon var precis som jag minns henne. Tjurig, ville inte gå från gården när jag satt på, korta och bekväma steg, lyssnade när jag visslade, men bäst av allt, det gick knappt att bromsa när vi galopperade på läggdan, hon tyckte det var så kul! Visste jag inte att hon var 29år skulle jag inte tro det när jag släppte armarna rakt ut och bara njöt, en sån underbar känsla på en sån underbar ponny. Miranda IV♥ 


Kommentarer
Postat av: Rebecca Önhult -FOTOGRAFI

Men åh tack, du med tove! Jättefina bilder också!

2012-11-04 @ 22:07:25
URL: http://rebeccaonhults.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0