Tidsfördriv.

Du heter: Tove Linnéa Vendela Söderström
Smeknamn: lilltovis, tovis, tovss, trove
Låt som när du är ledsen sörjer till: Mycket olika, men Melissa Horn är väl ett bra exemp.
Beroende av: Mina vänner, mobilen, hästarna
Vad tror folk om dig: Det undrar jag också...
Vad får du oftast komplimanger för: Får typ aldrig komplimanger
Brukar du skratta för dig själv: Händer
Äger du några converse: Joo
Brukar du bli för full: Möjligt
Hur svarar du i mobilen: "hallåååå", "vad vill du?", "hej det är tove"
Antal timmar sömn inatt: 8 kanske?
Brukar du komma i tid: Oftast
När mår du bra: När jag inte mår dåligt
När blev du fotad senast: Igår, när jag red Lady
Vanligaste färg på dina kläder: Blå och svart
Favorit dryck på morgonen: Varm choklad
När brukar du oftast gå och lägga dig: Kring 12
Är du blyg: Jaa...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes.
Är du bortskämd: Kan jag inte påstå
Vad gör du imorgon: Stalljour, motionera Lady sen vet jag inte...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Bra fråga
Vad längtar du till: Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jaa verkligen!
Hur gammal är du: 16
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Vilken tid gick du upp idag: Just efter 9...
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej
Har du strumpor på dig nu: Nej, tofflor♥
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
Har du piercing: Jaa, i öronen
Vill du ha barn: Inga planer på det, men kanske, vem vet?
Är du bra på att laga mat: Haha nej....
Är du flygrädd: Ja....
Vilken är din favoritglass: B&J♥
Tror du på ett liv efter döden? Jaa
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blå/grön, olika i olika ljus
Biter du på naglarna: Jaa, men lyckats hålla mig i några veckor nu, YEEEY!

Kommentarer
Postat av: rebecka

vad har du för tema på den här designen?
tycker din blogg är så fint uppbyggd!

2012-12-27 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0