Sändningarna från Globen Horse Show

Dödag... Legat hemma i soffan hela dagen, sett på dressyren från Globen och känt mig oerhört trött... Gick från soffan första gången vid middagen och blev extremt yr, fick huvudvärk, åt en tugga mat sen gick jag och la mig, vart alldeles blek och kände mig nästan magsjuk... Vaknade ca. en timma senare mycket piggare, åt mat och efter det har jag sett hoppningen från Globen. Vilken dag alltså, Tinne vann dressyren både idag och igår, sen vann Malin hoppningen idag med Jens hack i häl med 4fel på sista hindret. Snacka om en toppenhelg för de svenska ekipagen!

Kan ju passa på att bjuda på lite bilder på stjärnorna som jag tog på Falsterbo Horse Show i somras, snacka om jag vill tillbaka dit också. Sämst att det aldrig är så stora häst tävlingar här uppe i Norrland. Men man kan ju alltid hoppas att man får tid och åka ner till Falsterbo i sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0