One evening, for me, to be in love with you

Sitter just nu här framför datorn med musiken på låg volym då jag har två sockersöta flickor i min egen säng som garranterat snart sover. Men dock har de alla fyra kuddar, typisk, dessutom har de alla kläder på? Hoppas de vaknar när jag drar ner rullgardinen så jag åtminstonde kan få en liten kudde, tur som fan att jag drog av de ett täcke tidigare, så det har jag i alla fall!

Lördag imorgon, eller idag egentligen! Vilket betyder att jag har Wendy imorgon, en vecka sedan jag red henne nu, kommer bli stor skillnad efter att jag ridit lilla Ladan, haha... Men kan bli spännande, antingen far jag ut en sväng eller så blir det ett dressyrpass i ridhuset, beror lite på väder och humör, tror jag kan vara rätt trött imorgon, men det återstår och se! Men nu säger jag godnatt!

- Ikväll saknas du extra mycket min fina vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0