Något jag hatar - Anonyma kommentarer

Uppdateringen är sämst, men känner verkligen ingen lust att blogga, tänker bara på B hela tiden och en viss anonym klagar på att jag saknar finaste B och att jag skriver ut det hela tiden. Men för guds skull, tycker du att det är irriterande, fine, men jag har inte tvingat dig att läsa min blogg? I samband med detta har inte mitt humör blivit bättre precis. Är redan lite lätt irriterad då det är mycket som händer plus att min kropp inte mår så bra och blir lätt grinig och arg över småsaker och då kommer en sån här anonym kommentar in i bilden, skulle uppskatta att du stod för det du sa.

Det jag irriterar mig mest över är att denna person inte har en blekaste aning varför jag lämnade tillbaka B som jag endast hade på foder vilket vissa har missuppfattat. Men snälla ni, ta och läs igenom bloggen innan du kommer med en sådan anonym kommentar.

Nej ursch, ogilla! Men nu har jag fått skriva av mig så kan passa på att säga, är det någon mer som tycker att det är irriterande att jag saknar, gråter, deppar, osv... Då kan ni ju sluta läsa bloggen, bryr mig ändå inte om hur mycket läsare jag har, det är för vänner och andra läsare om tycker mitt liv är "intressant" eller vad man nu ska säga, det där lät förjävligt... Men okej... Stryker här med sträck över detta och vänder blad! Ny dag imorgon, nya bekymmer, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: emma

Usch, så dumma människor det finns :( det är ju självklart att du saknar Baronessa, det vore ju konstigt om du INTE gjorde det? Strunta bara i sådana där korkade kommentarer bara :)

2012-12-14 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0