Låååång dag!

Började dagen med stall och luciaträning, kikade även lite på Linnea när hon tränade för Tomas med Tucci. Sen hem, käkade, duschade sen gick jag till hockeyn för att spendera lite tid med min nya vän Emilia som det förövrigt känns som jag känt i flera år. Underbart fin tjej som totalchockerade mig när jag frågade hur gammal hon var... Alltså tre hela år yngre än mig! Dra på trissor! Men åldern spelar ju ingen roll så varför ska man bry sig lixom? Jag som trodde hon var typ ett år yngre än mig...

Kvällen har jag spenderat framför TVn och sett Snow White tillsammans med min kära mor. Sen efter det har det blivit några timmar på svtplay där jag sett repriserna från Stockholm Globen Horse Show... Snacka om att jag vill tillbaka och hur nice hade det inte varit att se Tinnes vinst? Åhh, är inget annat än avundsjuk på de människor som har turen att för det första ta sig dit, men även sitta i underbara globen och även vara bland molnen(mässan), ta mig tillbaka...


- Skor som mor kom hem med idag, ska jag behålla de måste jag dock byta storlek...

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga skor! :D Vart är dom ifrån? :)

2012-12-02 @ 12:48:58
URL: http://malinaahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0