Kvällen räddad!

Fina Amanda räddade min kväll! Vi möttes vid edda och satt och kollade på innebandyträningar och bara pratade ut, så himla skönt att prata med någon som man inte behöver vara minsta lilla nervös att säga något dumt till. Hon är alltid så rak och ärligt, det gillar jag! Hellre det än att gå bakom ryggen på en som många andra gör, tyvärr... Men finns många fina vänner som jag kan prata med och det uppskattar jag!

Passade även på att måla naglarna, högern vart rent ut kass medans vänstern vart ganska fin faktiskt.. Önskar att man kunde göra allt man kan med högern fast med vänstern också, så allt blir mer liksidigt. Men men, det kan jag väl bara drömma om...

Resultatet på vänsterhanden...

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt! ;)

2012-12-30 @ 13:51:51
URL: http://fridaoleo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0