Ibland önskar jag att jag fick vara fem år yngre.

Känns som det finns lite för lite tid över att blogg nu för tiden... Antingen är jag i stallet eller så pluggar jag, inget av det så sitter jag alldeles utslagen framför tvn som idag... Började dagen med nationellt prov i matte, äntligen klar med matte 1c... Hade käkade lunch på stan då skolkön var alldeles för lång. Kom tillbaka till skolan och skrev sista delen och lutade vid ett. Efter det blev det ett långt hål sen blev det gymmet på specialidrotten och efter det har jag vara dött hemma och ätit pizza.

Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden några år så jag kunde släppa alla krav som ligger på mina axlar just nu... Alldeles för mycket, går med konstant huvudvärk... Önskar att jag inte varit med om det som hänt mig under 2012, alldeles förmycket för att kunna hantera det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0