Farväl äckliga slitna toppar!

Började dagen med en varm dusch, behövs verkligen när det är såhär kyligt ute... Började skoldagen med en svenska uppsats, som vi ska fortsätta med på torsdag, som ett prov typ. Sen hade vi teknikprov där de tre första uppgifterna fick bra sen fick jag hjärnsläpp... Hatar att det alltid ska bli så... Sen har dagen rullat på med idrott och matte... Sen var det "fys" på specialidrotten, denna gång blev det yoga, snacka om omsidig jag är... Det tog typ emot över allt och blansen är inte alls på topp...

Ikväll är det håret som ska trimmas, säger bara äntligen! Sen i veckan ska jag försöka hinna slänga i färgen och göra det lite mörkare än vad det är nu. Börjat komma lite utväxt men som tur är syns den inte så bra. Men men, nu ska jag ta tag i lite matematik med en kopp varm choklad & grädde, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0