Det är svårt att vända ryggen till när jag egentligen bara vill springa fram och krama dig...


4 dagar kvar till julafton, om det nu blir julafton? Jorden går ju under imorgon... 

Idag hade jag en lektion på skolan som varade i ca 20min, kändes lagomt onödigt... Efter det blev det stan en sväng, for förbi optikern och kollade linserna och nu ska vi sänka styrkan lite på vänstra ögat för det jag har nu blev för mycket styrka... Komplicerat det där... Köpte sista julklapparna så nu är det klart för i år! Käkade även lunch på Wayne´s med Matilda, inget att klaga över!

Kvällen har jag tillbringat i stallet, avslutning med bästa tävlingsgruppen, hur kul som helst! Red ridskolans näst minsta ponny och satan vad kung han var, typ bäst av alla! Lillemannen Lars är det jag snackar om. Hoppade typ av en meter för tidigt på hindret i gymkhanan och snabb som satan på slalomen och transportsträckorna! Ibland önskar jag att jag var så liten så jag kunde få uppleva B-ponnytiden, det hade verkligen varit himla roligt om jag får gissa! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lars å Lady är bäst, ridit Lars i 5,5 år lady ett halft:)

2012-12-21 @ 07:12:35
URL: http://Skelleftebrudarna.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hahah men gud så gulligt! :D

2012-12-23 @ 09:06:00
URL: http://jasminelundgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0