Chill men lång dag!

Började dagen med sovmorgon till halv 11, hur skönt som helst! Hade en lektion sen fick vi sluta. Åt på skolan sen kilade jag och Matilda på stan en sväng där jag reklamerade min skjorta som jag köpte och fick tillbaka mer än två tredjedelar av priset samtidigt som jag fick behålla den pga en knapp som lossnat, toppen vill jag kalla det! Sen kikade vi runt lite och blev att jag köpte en hög kjol till jul och nyår. Enkelt men ändå lite festligare. Minns inte ens när jag använde kjol sist, kanske i 1:an?

Efter det tog vi bussen hem till Matilda där vi gick ut med hundarna, såg på TV, fotade henne lite och fikade julgodis. Käkade lite pizza sen drog vi till stallet där jag spenderade resten av kvällen! Mer om det kan ni läsa HÄR!!!! Sen nu sitter jag här och ska alldeles strax hoppa in i duschen efter det ska jag äta något och sen sova. Imorgon blir det nog ännu en lång dag i stallet. Vi hörs!

- Skulle inte sitta fel just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0