6 dagar kvar till julafton!

Tisdag idag, började dagen med att försova migg, typiskt... Kom till skolan, lagomt till andra lektionen som var teknik där vi såg film. Sen hade vi lunch i typ 2 ½ timme då jag och Matilda jag till subban och käkade. Efter det var vi på nordanå ett tag sen slutade vi, härlig dag med andra ord.

Efter skolan gick jag till stan, mötte upp Linnéa, Josse och Amme. Vi tog raka vägen till Wayne´s och fikade. Efter det lämnade Josse och Amme oss så jag och Linnéa fortsatte en sväng på stan och shoppade julklappar tills 20 över 5 då vi tog bussen hem till henne. Där har jag tillbringat resten av kvällen med film, prat och skratt. Tänk så många sånna här kvällar man missade när man hade häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0