You make my day.

Började dagen med att sova till typ halv ett, låg dock kvar i sängen till halv tre, dålig vana! Åt mat duschade och sedan åkte jag till Mattias och var där ett tag.

Har ganska precis kommit hem från stallet, bara hunnit äta middag och snart ska jag kila till Mattias igen, vi ser väl hur länge jag stannar, har ingen aning om när jag ska hem. Vi ser helt enkelt hur det blir med det!

Har även klipptid på tisdag då även hårfärg ska inhandlas... Brunett som står på schemat denna gång, less på att sitta hos frissan i tre timmar varje gång jag ska slinga utväxten... Fast mamma försöker övertala mig hela tiden om att fortsätta ha slingor men vi ser väl, just nu lutar det i alla fall mot brunt och jag tror det kommer bli så i slutändan!

Men nu fick jag ett sms av Mattias så tror jag måste skynda mig lite grann! Men vi hör imorgon eller eventuellt senare ikväll, puss på er! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0