Words can't describe how much I love you!

Har inte hänt så mycket speciellt under tiden då jag inte har bloggat. Då jag inte har varit i stallet har jag tillbringat den mesta tiden tillsammans med världens underbaraste Mattias. Någon som lyst upp mina dagar på senaste trots vi inte gjort så mycket annat än att sova osv.

Sen har jag ett tungt beslut framför mig därav den dåliga uppdateringen... Jag varken bloggat här eller på hästbloggen speciellt mycket på senaste, sen senaste veckan har jag även tagit hand om Linnéas ponny så det har inte blivit över så mycket tid till datorsittande heller. Men förhoppningsvis ska jag försöka komma tillbaka lite nu då Linnéa kommit hem nu för någon timme sedan!

Så ni har inte missat speciellt mycket, men ska försöka bättra på uppdateringen!

Puss på er!♥


Jag och Ådi - Skåne resan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0