Uppe före tuppen

Godmorgon världen, uppe tidigt som satan, fått få timmars sömn men vad gör man inte för att hinna med dagen? Fredag idag, tre dagar innan skolan börjar... Buhuuu... Men något som piggar upp min vardag är att jag far till väldens bästa Julia idag. Tar bussen efter lunch någon gång beroende på vad jag hinner. Har lite packning kvar osv som ska göras innan.

Sen kommer jag hem på söndag kväll med massor av uppdatering om jag inte hinner blogga där nere. Men nu ska jag ta och öka farten lite, hovslagaren kommer och ska ge Nessa nya hovar vilket kan behövas! Det har växt fortare än någonsin senaste veckorna. Men vi hörs inom någon dag!

P U S S ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0