Umeå imorgon

Imorgon tar jag bussen till min kära saknade vän Julia i Umeå. Saknar henne i mängder, sånna personer som henne finns det för få av och när man väl hittar dem bor de på tok för långt bort... Men vi lovade varandra att vi skulle träffas på sommarlovet och nu helgen innan skolan börjar, haha, alltid i sista sekund! Så typiskt oss, samma sak när hon kom på nyårs i vintras, det bestämde vi dagen innan, haha...

Nu ska jag börja packa och städa klart det sista i mitt rum, vi hörs kanske en snabbis imorgon, ska försöka hinna göra några tidsinställda inlägg så ni kan få lite bilder eller något medans jag är borta, möjligtvis kanske jag lyckas uppdatera från Umeå, ni ser väl! ;D

Ha det så bra så länge!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0