Tomorrow starts new adventures

Imorgon börjar ett nytt liv, livet på gymnasiet. Det blir teknik på balderskolan för min del, tycker det känns oerhört jobbigt med en ny klass, kändes så bra med älskade 9C, men nu blir det TE1B... Som tur har jag Johanna i samma klass, då slipper jag svimma av skräck, haha...

Vill tacka bästa Julia för en underbar helg i Umeå, saknar den där tjejen redan, så grym som hon är! Svårt att hitta något i klass med henne, precis en sån vän som jag behöver.

Nu blir det duschen sen sussa kudden annars kommer jag aldrig få mig upp imorgon, vi ses på balder imorgon alla teknikare!

Sovgott alla!♥

Kommentarer
Postat av: julia

saknar dig!!

2012-08-20 @ 13:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0