Sunday

Har varit extremt seg idag... Sov hos älsklingen i natt, slappade i sängen och såg på film tills två på dagen typ. Efter det for jag hem, käkade pizza som blev över från igår sedan somnade jag och sov typ två timmar till, hehe... Mamma väckte mig vid fem, då for vi till stallet där det blev motion av bästa B som skötte sig exemplariskt! Nu sitter jag här och slöar ännu mer...

Hela mitt liv känns så sjukt segt just nu, står framför ett av mitt livs jobbigaste val, precis börjat gymnasiet, mycket som händer... Saknar så otroligt många vänner, alla är så splittrade nu, olika nya skolor osv... Herregud alltså... Just nu skulle jag gärna tacka jaa till att börja dagis igen.


Söööt ponny - Falsterbo 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0