Städa, städa, städa!

Klockan är snart två på natten och just nu sitter jag uppe och städar mitt rum, går lite segt, hehe... Linnéa har varit på besök här ikväll och just nu verkar det som hon har somnat, lillan har det inte lätt när hon är med mig... Uppe länge och sover på tok för länge på dagarna!

Imorgon är schemat helt fullspäckat! Ska städa klart mitt rum, stan en sväng och köpa en tröja, rida två hästar, tanken var att fara och bada med Maja men vet inte om jag hinner... Sen på kvällen hade jag tänkt vara med Mattias då jag inte har någon aning när jag kommer ha tid att vara med honom då skolan börjar på måndag och jag åker kanske till Umeå och hälsar på Julia i helgen, så vi ser helt enkelt hur det blir med det! Bloggen kommer nog i alla fall inte ligga i första hand imorgon(idag).

Men nu ska jag ta en sista repa sen ska även jag ta och sova några timmar. Vi ses kanske imorgon om det blir något tid över... Puss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0