Monday

Kom ganska precis hem från Mattias, stannade där över natten och det är inget man kan klaga över! Bästa som finns måste vara när personen som betyder mest ligger och håller om en i stort sätt hela natten, obeskrivligt så underbart!

Morgonen har gått på tok för fort, underbart väder ute men Matte lyckades få mig att sova/vila några timmar till och helt plötsligt var klockan tre... Ibland önskar man att dagarna var något längre så man får tid med mer saker! Idag har då inget vettigt gjorts ännu och klockan har precis slagit fem.

Ikväll kommer Linnéa hit, bäst att ta på mig ögonbindeln så jag slipper se den solbrända huden som hon förmodligen lyckats få under några dagar i Grekland, smått avis kan jag säga att man varit då man varit hemma i kalla Skellefteå under tiden, men men, vädret är ju rätt okej här nu också!

Men nu ska jag försöka städa mitt rum lite gann innan mamma anfaller när hon kommer hem, måste hitta min börs också, vars tusan nu den kan vara... Men vi höra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0