Lucky Monday

Måndagmorgon, precis ätit frukost. Ska alldeles strax ta och plocka bort smöret osv. Efter det ska jag till stallet och tillbringa dagens första timmar där tillsammans med bästa brudarna som jag kommer göra varje måndagmorgon framöver, hur bra är inte det? Känns som jag kommer älska specialidrotts timmarna, hehe.

Men tänkte vara extra duktig och fara dit lite extra tidigt och göra bort alla Nessas sysslor då hon ändå bara ska stå idag, då kanske mamma kan åka dit ikväll och kolla till henne för då har jag en sak mindre efter skolan. Då är det endast tid läxor och älsklingen ikväll. Älska denna måndag!

Vi hörs förhoppningsvis senare idag! :D -Tove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0