Love you more than I ever have done before!

Startade dagen med att mamma väckte mig vid 09:00 och berättade att hon varit i stallet och gjort klart allt så jag behövde bara dit senare och rida osv! Hon frågade även om jag ville följa med på Nolian i Piteå och när vi lix var i farten kunde vi åka till Luleå också. Vilket jag gick med på! :)

Skönt att komma bort från allt ett tag, allt det jobbiga, alla funderingar, trots mycket ändå diskuterades i bilen dit och hem. Ändå blev det en toppen dag, fick med mig några prylar hem också, större delen från Hööks Hästsport i Lulså. Men hittade en kanonskön sport BH och ett skärp som jag fick av mamma på Nolian, kändes super!


- Underbara saknade brudar! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0