Good day!


-arkivbild
Äntligen fredag! Denna vecka har gått otroligt fort, massor med skoj, bra flyt i skolan, allt är helt okej för tillfället vilket känns riktigt skönt.

Den här dagen började med att jag kom till skolan, hade matte, men det var inte vilken mattelektion som helst, vi fick våra skoldatorer! Gillar att den här datorn är bättre än min vanliga, haha. Men resten har flytit på bra, lunchen åts på matfesten med härliga nya klasskamrater sen har det inte hänt så mycket mer speciellt.

Ikväll blir det att umgås med älskling och andra vänner. Men nu ska jag ta och fräscha upp mig lite så man slipper skämmas allt för mycket ikväll... Men vi hör väl så småning om, ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0