Glädjetårarnas överflöd...

Gråtit minst hundra tårar nu ikväll... Ponnyn var så sjukt underbart fin idag, allt stämde, varenda steg var som ett nytt andetag som gjorde mig starkare för varje gång. Det var verkligen sjukt roligt att rida idag, länge sedan jag kände såhär! Tårarna har i stortsätt runnit ända sen jag satt av, fan vad den ponnyn är grym! :']

Övrigt har dagen varit rätt jobbig, hade ont i magen ända till lunch för jag varit så nervös för skolan/gymnasiet, sjukt mycket som inte stämmer vilket gör mig stressad, saker som man inte får veta för än en sekund innan, lika med ännu mer stressad... Helt slut i hela kroppen...

Som tur är har båda mina älsklingar räddat min dag och fått mig att pusta ut och tänka att man alltid har dem där vilket gör att man klarar de motgångar som känns som jobbigast. Världens underbaraste Mattias och finaste ponnyn Baronessa, helt oslagbara enligt mig!♥

Nu ska jag ta mig en tallrik blåbärspaj och efter det blir det en snabbdusch sedan sängen, tur jag börjar tio imorgon så jag hinner i alla fall få en liiiiten sovmorgon... Puss på er, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0