Brown Hair

Läs extra noga om ni inte tror mig, men just nu städar jag mitt rum! Värt nobelpriset nästan, haha... Har inte gjort så mycket idag, vaknade hos bästa Mattias var där till typ två kanske? Kom hem, la mig i soffan och låg där ett bra tag tills jag kände att rummet behövde mig, hehe...

Igår var jag på stan med Linnéa och även Agnes som vi mötte där, klippte mig sen köpte jag även ett paket hårfärg, olja till håret och ett par jeans! Bytte även min tröja på bikbok till en lika dan då den förra inte höll i sömmarna, typiskt! Tänkte fixa bilder på allt sen så bloggen får lite andra bilder än vanligt!

Efter vi var på stan igår färgade Linnéa mitt hår så nu är jag äääntligen brunett igen! Ovant men sjukt vad jag längtat och nu är det äntligen gjort! :']


Dock ljusare på bilden än vad det är in real!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Karlsson

Shit va fin du var som brunett!!

2012-08-15 @ 18:35:53
URL: http://nattstad.se/rebeckakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0